Słowem wstępu

By | 22:33 Leave a Comment

Pierwszy wpis. Wypadałoby się przedstawić.
Nazywam się Ernest, pochodzę z miejscowości spod Lublina (Takie miasto na wschodzie). W momencie pisania tego tekstu mam 18lat, i deadline matury. I to jest chyba powód dla którego założyłem tego bloga, pretekst, żeby robić wszystko tylko się nie uczyć, poza blogiem "viczolek" mam jeszcze również dopiero rozwijające się konto na YouTube, związane raczej z tematyką grową, oraz drugiego bloga z tym, że już o tematyce militarnej, lubie również udzielać się na forum czasopisma CD-ACTION. Skoro już przy tym jesteśmy. Co robię w wolnych chwilach? Czytam, gram, uprawiam airsoft, i jak widac po mnogości blogów itp. Lubie tworzyć oraz się udzielać. Chciałbym robić również wiele innych rzeczy ale niestety brak czasu oraz środków skutecznie mnie ograniczają. Nie zamierzam robić tutaj z siebie alfy i omegi, blogereczki modowej nadużywającej słowa "lifestyle". Nie musze mieć najnowszego Iphone, czy sneakersow i atencjować się jak głupi. Blog ten chce traktować raczej jako formę kontaktu z randomowymi ludzmi gdzie jako młody gniewny gówniarz, z jeszcze ciepłym dowodem zamierzam dzielić się przemyśleniami czy przeżyciami. Stad zachęcam do komentowania, z chęcią przeczytam co inni sądzą na dany temat. Tak więc wpadajcie co jakiś czas po nowe wpisy!
Funpag (Będe tu wrzucał informacje o wpisach i tego typu rzeczach)
Instagram
Forum Actionum
YouTube (aktualnie zawieszony)
Steam (Jakby trafił mi się czytelnik - gracz)
Nowszy post Strona główna

0 komentarze: